Notícies

Alumnes del Col·legi Sant Pere participen al Congrés Internacional sobre Hidrogen "UNLOCK Symposium on green H2 economy for SMEs"

La Direcció Insular de Projectes Estratègics i Relacions Institucionals del Consell de Mallorca convidà l'equip premiat el curs passat a la Fira Interacional de Robòtica a Califòrnia.

Alumnes d'FP de Sant Josep Obrer guanyen el 3r premi als millors projectes empresarials d'estudiants 2023 de Palma Activa

Alumnes d'FP de Sant Josep Obrer guanyen el 3r premi als millors projectes empresarials d'estudiants 2023.

El nostre alumne de Sant Josep Obrer, Raúl Bisquerra, rep el premi extraordinari de Formació Professional.

La Conselleria d’Educació i Formació Professional li ha fet entrega del premi extraordinari de la família professional d’Administració i Gestió

Jornada de reflexió i formació dels equips de Pastoral dels Col·legis Diocesans.

Els Col·legis Diocesans de Mallorca rebem el reconeixement d'"empresa amb cor"

L'acte "Empreses amb cor" reconeix el suport a persones en situació de vulnerabilitat.

Alumnes de Sant Josep Obrer, guanyadores al IV concurs redacció escolar de l'Associació de Periodistes de les Illes Balears